بازسازی پل چوبی

تعمیر و تعویض پایه های پل چوبی زنده یاد حاج حسین نیکخو پهمدانی

از زمانی که به یاد دارم این پل چوبی در جنوب روستای زیبای من وجود داشت و مسیر ارتباطی بین روستای من و روستای پایین محله رودبنه می باشد . از قدمتش سالهاست که می گذرد . سازنده این پل زنده یاد حاج حسین نیکخو پهمدانی بوده که این پل را جهت دسترسی آسان به خیابان اصلی و محل کارش ساخته است .  

روز پنجشنبه ۱۱/۸/۹۱ پسران آن مرحوم و جمعی از مردم روستا جهت ترمیم و تعویض پایه های پل اقدام نمودند که تصاویری که در زیر مشاهد می کنید از مراحل انجام این کار می باشد .  

   

 

 

 

 

 

خدا قوت

نظرات 6 + ارسال نظر
شاپرک 1391/09/23 ساعت 04:33 ب.ظ

من این پل و خیلی دوست دارم و خاطرات قشنگی ازش دارم . ولی بعضی وقتها وسطش ترس برم میداره

شاپرک 1391/11/12 ساعت 08:24 ب.ظ

دلم تنگ شده ، مطلب جدید بزار

سلام
رو چشم . حتما مطالب جدید میزارم
چند وقت هست که به شمال نرفتم و بخاطر همین مطلب جدید نزاشتم .

سلام به منم سر بزن...

حتما سر میزنم . مگه میشه به بهترین محل سر نزد ؟

من لینکت کردم...

دوستداشتی لینکم کن

خدا قوت

ممنونم

کیا 1392/10/16 ساعت 10:05 ب.ظ

برار خیلی امه ره خوشحال بودی زحمت بکش از تی پیلاقه خونه ینه عکس بنی تی قربان

سلام
دایی ؟
دایی کیا ؟
باور نکنم که به مو سر بزی .
خوب و خوشی ؟ خیلی امره افتخار بدین . بخدا . خوشحاله بوم .
می سلام به خانواده برسون .
بازم ممنونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد