جام فوتسال ۱۳۹۱

هر سال عید مسابقه فوتسالی در زمین ورزشی روستای من برگزار می شود که در آن چندین تیم از پهمدان و روستاهای اطراف و دعوت شدگان به این بازی شرکت می کنند . با وجود بارندگی در چند روز از تعطیلات عید جام فوتسال امسال زیباتر از سالهای گذشته برگزار شد .  

۲۴ تیم در این دوره از مسابقات با نام چهارمین یادواره شهدای بالا محله پهمدان شرکت کردند که در ۵ گروه با هم به رقابت پرداختند . از مسابقات انجام شده ۱۶ تیم به مرحله دوم راه یافتند که از این ۱۶ تیم تنها ۸ تیم توانستند به مرحله سوم راه یابند .  

بازیکنان ۸ تیم تمام تلاششان را جهت ورود به مرحله نیمه نهایی انجام دادند و سر انجام ۴ تیم به نامهای سوپر گوشت میلاد پهمدان - تیم برنج کوبی یادگار پدر پهمدان - تیم آپنج علی لاهیجان و تیم سفره خانه کلبه بیجار بنه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .  

مسابقه اول بین تیم سوپر گوشت میلاد پهمدان و تیم سفره خانه کلبه بیجار بنه برگزار گردید که این دو تیم بازی بسیار خوبی از خودشان نشان دادند و سر انجام با ضربات پنالتی تیم سفره خانه کلبه بیجار بنه مقام سوم و تیم سوپر گوشت میلاد پهمدان مقام چهارم این مسابقات را به نام خود ثبت کردند . مقام اول و دومی در آخرین بازی این دوره از مسابقات در تاریخ ۱۲/۱/۹۱ بین دو تیم برنج کوبی یادگار پدر پهمدان و آپنج علی لاهیجان بود که این دو تیم با بازی زیبا و جوان مردانه در حضور نماینده محترم فرماندار و بخشدار و جمعی از بزرگان محله و علاقمندان به فوتبال برگزار شد و با نتیجه ۳ بر ۱ با پیروزی تیم برنج کوبی یادگار پدر پهمدان پایان یافت .  

عکسهایی که در زیر مشاهده می کنید از بازی و بازیکنان این دو تیم و همچنین مراسم اهدای جام و هدایایی به رسم یادبود به بهترینهای این جام می باشد .  

 

بازیکنان دو تیم در مسابقه قهرمانی   

 در جریان بازی  

 

 

بازیکنان دو تیم    

 

تماشاچی ها   

 

 

اهدای جایزه به مربی تیم سوپر گوشت میلاد پهمدان ( مقام چهارم )‌  

 

اهدای جام و جایزه به مربی تیم سفره خانه کلیه بیجار بنه ( مقام سوم )‌   

اهدای جام و جایزه به مربی تیم آپنج علی لاهیجان ( مقام دوم )     

اهدای جام و جایزه به مربی تیم برنج کوبی یادگار پدر پهمدان ( مقام اول )   

 

بهترین هوادار جام - سید مصطفی سعیدی  

   

بهترین دروازه بان - مهرداد رضا نژاد    

بهترین بازیکن فنی - کامی نیکخو    

بهترین بازیکن اخلاق - مصطفی مهدی پور  

و در حاشیه برگزاری این مراسم  

   

  

با تشکر از برگزار کنندگان این جام  

عید ۱۳۹۱

 شیمه سال نو مبارک ببی 

ایشااله سال خوب و خوشی بدارین 

و هر جا که ایساین خوب و سلامت ببین