انتخاب هیات امنای مسجد سیدالشهداء‌ بالا محله پهمدان

بعد از انتخابات شوراها انتخاب هیئت امنای مسجد روستای بالامحله پهمدان با شرکت 15 نفر از بچه محل ها که از طرف شورا ؛ مردم و نهادهای مردمی روستا کاندید شدند و به اداره اوقاف معرفی گردیدند .

برای انتخاب هیئت امنا استعلام از نیروی سپاه و اوقاف و امام جماعت شهرستان لاهیجان احتیاج می باشد که این استعلام منجر به انتخاب 5 الی 7 نفر برای هیئت امنای می باشد .

سازمان اوقاف پس از بررسی واجدین شرایط در حکمی  با اعلام اسامی 7 نفر به نام  آقایان حبیب حسن دوست خوشرو - نصراله محبوب - کاظم قاسمی - تقی محمد نژاد - محمد مقدسی - حسین زمانی و اسماعیل صفرپور را با همکاری هم در رتق و فتق امور مسجد سید الشهدای بالامحله پهمدان اعلام کرده است .

با تایید این افراد به عنوان هیئت امنا مسجد جلسه ای با حضور این دوستان در محل مسجد برگزار گردید و با توجه به اینکه در کنار هم و با همکاری هر چه بیشتر نسبت به ساماندهی وظایف بین خودشان رای گیری گردید و به ترتیب آقایان :   

نصراله محبوب به عنوان رئیس هیئت امنا

حبیب حسن دوست به عنوان مسئول مالی و حسابداری

کاظم قاسمی به عنوان فرهنگی و برگزاری مراسم

محمد مقدسی به عنوان امور اداری

تقی محمد نژاد به عنوان مسئول امور ساختمان و بهداشت و تجهیزات

اسماعیل صفر پور به عنوان دبیر هیئت امنا

حسین زمانی به عنوان امور اجتماعی و خدمات انتخاب شدند

بموجب حکمی که از طرف سازمان اوقاف و رای گیری که صورت پذیرفته این دوستان به مدت 3 سال به این سمت گمارده شدند .

در این مدت در بهبود روش کار میتوان به جلساتی  اشاره کرد که بعد از هر مراسم مهم مذهبی و فرهنگی هیئت امنا جلسه ای را با دعوت از بزرگان محل گذاشته و ارائه گزارش می نمایند که این امر به نوبه خود شفاف سازیست و بسیار عالی و مهم . 

انتخاب این عزیزان را تبریک گفته و انتظار انجام امور محوله هیئت امنای مسجد سید الشهدای بالامحله پهمدان را خواستاریم از خداوند برایشان آرزوی موفقیت را داریم .