خاطره دریافتی - پل چوبی

سلام ؛  

یاد زمانی بخیر که مدرسه رودبنه می رفتیم همه چیز به این پل ختم می شد از شروع مدرسه تا پایانش که با دوستانمون برمی گشتیم خونه . خیلی لذت بخش بود یادش بخیر : اما امان از روزهایی که زمستون میشد رفتن از پل خیلی سخت بود ترس از افتادن توی آب ؛ بچه ها رو بسیج می کرد که به صورت زنجیری دست همو بگیریم و عبور کنیم اینم به هر حال خاطره ای جذاب بود و به یاد ماندی 
 

 

 

 

ارسالی از : سمیره  

تاریخ : چهارشنبه 15 آذر ماه سال 1391 ساعت 17:12  

 

 

جام فوتسال ۱۳۹۲

 عید سال ۱۳۹۲ نیز مانند سالهای گذشته مسابقه فوتسالی با نام پنجمین یادواره شهدای بالامحله پهمدان در زمین ورزشی روستای من برگزار گردید .  

۱۶ تیم در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که از این ۱۶ تیم ۸ تیم به مرحله دوم و از ۸ تیم ۴ تیم با نامهای شهدای بارکوسرا - شهدای بین کلایه - شهید آقایی بالا محله پهمدان و شهید حسن دوست بالا محله پهمدان به مرحله نیمه نهایی رسیدند که حسب قرعه کشی بازی بین تیم شهید آقایی و تیم شهدای بین کلایه با برد ۵ بر ۴ تیم شهید آقایی به پایان رسید و همچنین بازی تیم شهید حسن دوست با تیم شهدای بارکوسرا با برد ۸ به ۷ در ضربات پنالتی ، تیم شهید حسن دوست برنده از زمین خارج شد . در بازی بعدی تیم های بازنده با هم و برنده نیز با هم به رقابت پرداختند که مقام چهارم این دوره از مسابقات به تیم شهدای بین کلایه و مقام سوم نیز به تیم شهدای بارکو سرا اختصاص یافت . در بازی پایانی برای قهرمانی این دوره تیم شهید حسن دوست و شهید آقایی با داوری آقایان کامی نیکخو و فرشید محبوب به مصاف هم رفتند که با بازی زیبایی که از این دو تیم شاهد بودیم تیم شهید آقایی توانستند ۵ به ۱ تیم شهید حسن دوست را شکست دهد و مقام اول این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند . (‌زنندگان گل مسابقه فینال ۳ گل توسط محمد احمدی ۲ گل یاسر احمدی برای تیم شهید آقایی و تک گل تیم شهید حسن دوست توسط اردشیر ضیایی زده شد )‌ اسامی تیم شهید آقایی به 

سرپرستی رحیم احمدی مربی موسی آقایی برادر شهید شعبان آقایی بازیکنان ؛ کاپیتان حمید نیکخو - دروازه بان حسین آقایی - محمد احمدی - علی احمدی - یاسر احمدی - مرتضی قربانی و مهدی جلالی با اسپانسری سایپا یدک قاسمی به مدیریت افشین قاسمی بوده است .

بهترین دروازه بانان این دوره از مسابقات حسین آقایی و حسین (عارف) ابراهیم پور

آقای گل مسابقات محمد احمدی

بهترین بازیکنان محمد احمدی از تیم شهید آقایی - نصراله محبوب از تیم شهید حسن دوست - میلاد حقیقی از تیم بارکوسرا  می باشند . 

ضمن تبریک به این دوستان شما را به تماشای عکسهایی که توسط مهدی آذریان از بازی فینال و حاشیه برگزاری این مسابقات  تهیه شده است دعوت می نمایم : 

 

قهرمان مسابقات : تیم شهید آقایی  

 

نایب قهرمان : تیم شهید حسن دوست 

 

اهدای جایزه به مربی تیم شهید آقایی  

 

دریافت جایزه مقام دوم توسط مربی تیم شهید حسن دوست  

 

در حاشیه بازی