انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1392

انتخابات یکی از موضوعاتی است که این چند روز مورد بحث و گفتگوهای فراوانی بوده است .

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روستای بالا محله پهمدان از توابع شهرستان لاهیجان استان گیلان به زیبایی و شکوه هر چه بیشتر برگزار شد و همینطور که مطلع می باشید دکتر حسن روحانی پیروز این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با اکثریت آراء رئیس جمهور منتخب ایران در دوره یازدهم انتخاب شدند .   

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روستای بالامحله پهمدان با حضور 8 کاندید به نامهای آقایان نصراله محبوب عضو قبلی شورای پهمدان ، حسن علی نژاد دهیار اولین دوره شورای پهمدان ، اسماعیل صفر پور دهیار دومین دوره شورای پهمدان  ، حبیب حسن دوست ، بهروز صدر ممتاز ، مجید درویشی فرزند احمد ، علیرضا قاسمی و خانم تکاو در روستای بالا محله پهمدان با تایید بخشداری شهر رودبنه شروع به تبلیغات کردند .  


در زمان شروع روز رأی دهی در  ۲۴ خرداد ماه ۹۲ آقای مجید درویشی و خانم تکاو به نفع آقای حبیب حسن دوست از حضور در انتخابات کنار کشیدند و این انتخابات با حضور 6 کاندید رأی گیری شد .

حضور اکثریت مردم در روز رأی دهی از تعریف و تمجید قابل توجه ای برخوردار است و می توان گفت که شرکت کاندیداهای جوان در این دوره ، آراء دوره قبل که حدود ۵۰۰ رأی بود را به حدود ۸۰۰ رأی رسانده و مردم روستای من با انتخاب شایسته خود آقای حبیب حسن دوست را با اکثریت آراء که تعداد 385 رأی بوده نفر اول ، آقای اسماعیل صفر پور با 232 رأی نفر دوم و آقای نصراله محبوب با 230 رأی نفر سوم انتخاب نمودند . و همچنین  آقای بهروز صدر ممتاز نفر چهارم ، آقای حسن علینژاد نفر پنجم و آقای علیرضا قاسمی نفر ششم  این دوره از انتخابات شده اند .  

 


 

 ضمن تشکر از آقای کاظم نیکخو و آقای عسکر محمد نژاد که شورای دوره قبل روستای پالامحله پهمدان بوده اند ، انتخاب شایسته این دوستان را تبریک عرض می نمایم و با امید به خداوند متعال برایشان در امر آبادانی هر چه بیشتر روستای بالا محله پهمدان آرزوی موفقیت روز افزون را دارم .