تصاویری از مناطق روستای پهمدان

 

ورود به محل  

 

تالار گلستان

   

پل شهدا (پل زمانی) 

 

مغازه  

 

مسجد سید الشهدا بالا محله پهمدان  

  

 پل چوبی یادگار مرحوم حاج حسین نیکخو   

 رود خانه  

 

کوچه های خاکی   

بقعه متبرکه شیخ ملا حسن  

  

جاده خاکی مزارع  

   

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
شاپرک 1390/09/20 ساعت 10:49 ب.ظ

اولین ورود و هیچوقت یادم نمیره

احمدعلی محمدنژاد 1390/10/04 ساعت 07:16 ب.ظ

تی حال قربون اول خوبه کدو بنای .اصالت حفظ بودی

سنجاقک 1391/01/11 ساعت 11:36 ق.ظ


saba 1391/11/17 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام....خییییییییلی عالی بود.لطفا بازم از این کارا بکنید...

سلام
حتما . خودم خیلی دوست دارم به روز باشم و خبرها و مطالب جدید بزارم ولی یه خورده مسافرتم در فصل زمستان کم شده که حتما جبران میکنم .

الهه 1392/05/13 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.2437.blogfa.com

سلام اقا مجید..

تالار مقدسی که دیگه نیس..الان شده گلستان..

این بقعه کجا پهمدانه من خبر ندارم؟؟

بازم عکس بزار من عاشقه پهمدانم

سلام
بله حق با شماست . نسبت به اصلاحش اقدام میکنم .
ممنونم که اطلاع دادید . رو چشم حتما عکسها و مطالب جدید تو روزها آینده می زارم .

سلام اقا مجید دوتا از عکساتو برا شروع وبلاگمکپی کرد

سلام
باشه .

الهه 1392/05/14 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.2437.blogfa.com

نگفتی بقعه برا کجا پهمدانه؟؟

شرمنده که دیر جواب دادم . امروز خیلی سرم شلوغ بود .

الهه 1392/05/20 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.2437.blogfa.com

چرا نمیگی اون بقعه کجاس؟؟؟

بجای اینکه بگی سرت شلوغه میخواستی بگی برا کجاس؟

سلام
برات نوشتم .
بقعه آقا شیخ ملا حسن رو میگی دیگه ؟
از خیابان شهید آقای که رفتی پایین به خانه مسعود قربانی رسیدی کوچه خاکی طرف مزرعه سمت راست رو چند 100 متری بری پایین میرسی به بقعه .

الهه 1392/05/24 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.2437.blogfa.com

سلام مرسی که جوابمو دادای...

سلام
از اینکه وقت میزاری و بهم سر میزنی ممنونم .

سلام وبلاگمو دیدی؟؟؟؟/

برو نظرتو بگو اگه مشکلی داره بهم بگو..کمکم کن آقا مجید....

با آقا احمد درویشی که مدیر بود نثبتی دارین؟؟؟؟؟

سلام
بله بسیار زیباست و چرجش برات بچرخه .
حتما نظر میدم و در ضمن اگر کمکی خواستید بنده برای کمک کردن در کنار شما هستم .
آقای درویشی پسر عموی پدرم هستند .

میگی نظر میدم پس چرا نمیای؟//

ببخشید . باشه .

میرخوشخو 1393/04/01 ساعت 01:49 ب.ظ

آقا این آپلودسنتر خودتو برای بفرست تا ماهم اونجا عکس آپ کنیم

سلام
بله حتما
www.picofile.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد