جام فوتسال ۱۳۹۲

 عید سال ۱۳۹۲ نیز مانند سالهای گذشته مسابقه فوتسالی با نام پنجمین یادواره شهدای بالامحله پهمدان در زمین ورزشی روستای من برگزار گردید .  

۱۶ تیم در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که از این ۱۶ تیم ۸ تیم به مرحله دوم و از ۸ تیم ۴ تیم با نامهای شهدای بارکوسرا - شهدای بین کلایه - شهید آقایی بالا محله پهمدان و شهید حسن دوست بالا محله پهمدان به مرحله نیمه نهایی رسیدند که حسب قرعه کشی بازی بین تیم شهید آقایی و تیم شهدای بین کلایه با برد ۵ بر ۴ تیم شهید آقایی به پایان رسید و همچنین بازی تیم شهید حسن دوست با تیم شهدای بارکوسرا با برد ۸ به ۷ در ضربات پنالتی ، تیم شهید حسن دوست برنده از زمین خارج شد . در بازی بعدی تیم های بازنده با هم و برنده نیز با هم به رقابت پرداختند که مقام چهارم این دوره از مسابقات به تیم شهدای بین کلایه و مقام سوم نیز به تیم شهدای بارکو سرا اختصاص یافت . در بازی پایانی برای قهرمانی این دوره تیم شهید حسن دوست و شهید آقایی با داوری آقایان کامی نیکخو و فرشید محبوب به مصاف هم رفتند که با بازی زیبایی که از این دو تیم شاهد بودیم تیم شهید آقایی توانستند ۵ به ۱ تیم شهید حسن دوست را شکست دهد و مقام اول این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند . (‌زنندگان گل مسابقه فینال ۳ گل توسط محمد احمدی ۲ گل یاسر احمدی برای تیم شهید آقایی و تک گل تیم شهید حسن دوست توسط اردشیر ضیایی زده شد )‌ اسامی تیم شهید آقایی به 

سرپرستی رحیم احمدی مربی موسی آقایی برادر شهید شعبان آقایی بازیکنان ؛ کاپیتان حمید نیکخو - دروازه بان حسین آقایی - محمد احمدی - علی احمدی - یاسر احمدی - مرتضی قربانی و مهدی جلالی با اسپانسری سایپا یدک قاسمی به مدیریت افشین قاسمی بوده است .

بهترین دروازه بانان این دوره از مسابقات حسین آقایی و حسین (عارف) ابراهیم پور

آقای گل مسابقات محمد احمدی

بهترین بازیکنان محمد احمدی از تیم شهید آقایی - نصراله محبوب از تیم شهید حسن دوست - میلاد حقیقی از تیم بارکوسرا  می باشند . 

ضمن تبریک به این دوستان شما را به تماشای عکسهایی که توسط مهدی آذریان از بازی فینال و حاشیه برگزاری این مسابقات  تهیه شده است دعوت می نمایم : 

 

قهرمان مسابقات : تیم شهید آقایی  

 

نایب قهرمان : تیم شهید حسن دوست 

 

اهدای جایزه به مربی تیم شهید آقایی  

 

دریافت جایزه مقام دوم توسط مربی تیم شهید حسن دوست  

 

در حاشیه بازی   

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه 1392/05/24 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.2437.blogfa.com

همه یه طرف...

داداشه خودم (مهدی جلالی)یه طرف

خدا برات نگه داره .

احمد علیدوست پهمدانی 1392/10/07 ساعت 08:09 ب.ظ

با تشکر از تلاش فراوان شما
و همیشه در انجام کار هایتان پیروز و سربلند باشید
و امید وارم که تلاش های جدید در اینده نه فقط بالا محله ی پهمدان بلکه از چهار محل پهمدان تصاویر خوب و زیبای شما را تماشا کنیم

سلام
بردار عزیز
ممنونم بهم سر زدی . حتما این کارو در برنامه های بعدیم دارم
تشکر میکنم از اینکه بهم سر زدی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد