انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1392

انتخابات یکی از موضوعاتی است که این چند روز مورد بحث و گفتگوهای فراوانی بوده است .

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روستای بالا محله پهمدان از توابع شهرستان لاهیجان استان گیلان به زیبایی و شکوه هر چه بیشتر برگزار شد و همینطور که مطلع می باشید دکتر حسن روحانی پیروز این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با اکثریت آراء رئیس جمهور منتخب ایران در دوره یازدهم انتخاب شدند .   

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روستای بالامحله پهمدان با حضور 8 کاندید به نامهای آقایان نصراله محبوب عضو قبلی شورای پهمدان ، حسن علی نژاد دهیار اولین دوره شورای پهمدان ، اسماعیل صفر پور دهیار دومین دوره شورای پهمدان  ، حبیب حسن دوست ، بهروز صدر ممتاز ، مجید درویشی فرزند احمد ، علیرضا قاسمی و خانم تکاو در روستای بالا محله پهمدان با تایید بخشداری شهر رودبنه شروع به تبلیغات کردند .  


در زمان شروع روز رأی دهی در  ۲۴ خرداد ماه ۹۲ آقای مجید درویشی و خانم تکاو به نفع آقای حبیب حسن دوست از حضور در انتخابات کنار کشیدند و این انتخابات با حضور 6 کاندید رأی گیری شد .

حضور اکثریت مردم در روز رأی دهی از تعریف و تمجید قابل توجه ای برخوردار است و می توان گفت که شرکت کاندیداهای جوان در این دوره ، آراء دوره قبل که حدود ۵۰۰ رأی بود را به حدود ۸۰۰ رأی رسانده و مردم روستای من با انتخاب شایسته خود آقای حبیب حسن دوست را با اکثریت آراء که تعداد 385 رأی بوده نفر اول ، آقای اسماعیل صفر پور با 232 رأی نفر دوم و آقای نصراله محبوب با 230 رأی نفر سوم انتخاب نمودند . و همچنین  آقای بهروز صدر ممتاز نفر چهارم ، آقای حسن علینژاد نفر پنجم و آقای علیرضا قاسمی نفر ششم  این دوره از انتخابات شده اند .  

 


 

 ضمن تشکر از آقای کاظم نیکخو و آقای عسکر محمد نژاد که شورای دوره قبل روستای پالامحله پهمدان بوده اند ، انتخاب شایسته این دوستان را تبریک عرض می نمایم و با امید به خداوند متعال برایشان در امر آبادانی هر چه بیشتر روستای بالا محله پهمدان آرزوی موفقیت روز افزون را دارم .   

 

  

نظرات 1 + ارسال نظر
دیزباد وطن ماست 1392/03/29 ساعت 03:24 ب.ظ http://adelweb.ir

جناب مجید خان درویشی پهمدانی، من هم این پیروزی را به این افراد و به همه ملت ایران تبریک عرض می کنم. امیدوارم که بتوانند گامی هرچندکوچک در راه ارتقای روستای پامحله بردارند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد