عید 93

آغاز سال نو کنار سفره هفت سین در خانه پدرم در روستای بالامحله پهمدان  

 

 

نوروز دوباره از راه رسید و زندگی تازه با بهاری دیگر آغاز شد . درختان سیب و گوجه سبز "خالی" شکوفه باران شدند و حال و هوای دیگری در روستایم ایجاد کرد .   

 

نمی دانم از چه زمانی رسم گذاشته شده است : در روستای من و روستاهای اطراف بعد از تحویل سال مردم محل در حیاط مسجد جمع می شوند و جدا از اینکه به مـزار عـزیـزان از دست رفتـه مـی رونـد و سبـزه و گل بر سر مزارشان می گذارند دید و بازدید عید را هم انجام می دهند .   

  

 

این دید و بازدید به همین جا ختم نمی شود و در بازار محل " مغازه "‌ هم ادامه دارد . این جمع شدنهای اهالی محل در کنار هم یک صفایی دارد که نمی توان به راحتی توصیفش کرد .    

 

من امسال از لحظه تحویل سال در پهمدان بودم . هوا در هفته اول عالی بود که بعد از چند روز بارش برف هم صفای دیگری به این تعطیلات داد.   

   

و همچنین دیدن رفقای قدیمی که شاید چند سالی هم می شد که همدیگر را نمی دیدیم ،روزهای خوب و خوشی را برایم رقم زد .

من مجید درویشی پهمدانی از شما دوستان عزیزی که یک سال دیگر با من بوده اید و وقت گذاشتید و به وبلاگم سر زدید سپاسگزارم و سالی خوب و خوشی همراه با موفقیت و سربلندی برایتان آرزومندم .    

" الهی همیشه سرزنده و پیروز باشید "  

نظرات 4 + ارسال نظر
شاپرک 1393/01/19 ساعت 11:01 ق.ظ

سال نو مبارک

سلام
سال نو شما هم مبارک باشه
برات آرزوی بهترینها رو دارم

پویا 1393/01/19 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام مجید جان
نمیدونستم تا چند روز پیش در کدوم واحد و در چه پست و مقامی مشغول به کار هستی.ولی این تغیر و تحولات داخل شرکت باعث شد من با دوست خوبی مثل تو آشنا بشم و ارزش چیزای زیادی یاد بگیرم.و بیشتر از اون باعث شد با وبلاگـ آشنا بشم که خیلی زیباست.ازت ممنونم برای همه چی.آدم پر انرژی هستی همیشه پر انژی و سربلند باشی

سلام
پویا جان I love you
من هم تو این مدتی که کنارت بودم و باهات آشنا شدم خوشحالم و خوشبخت . برات ارزوی بهترینها رو دارم . همیشه موفق باشی .

الهه 1393/01/31 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.2437.blogfa.com

سلام مجید جان ساله خوبی داشته باشی...

من رمز وبلاگم یادم رفته..ایمیلمم یادم نیست اصلا..بخاطر همین

بهت سر نمیزنم...ولی میام وبتو میبینم..

موفق باشی دوستم


چه حال گیری شد

mohamad mohamad zadeh 1394/04/07 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام آقا مجید، عالیه. کارت حرف نداره

سلام
یه دونه ای داداش
دمت گرم که بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد